Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І
Початковий
|
1
|
Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає у роботі 9 і більше помилок
|
2
|
Учень (учениця) допускає у роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує 1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих
|
3
|
Учень (учениця) допускає у роботі 7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих
|
II
Середній
|
4
|
Учень (учениця) допускає у роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2 негрубих; 4 грубих та 3 – 4 негрубих
|
5
|
Учень (учениця) допускає у роботі 5 грубих помилок, або правильно виконує ½ запропонованих завдань; 4 грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки
|
6
|
Учень (учениця) допускає у роботі 4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки
|
III
Достатній
|
7
|
Учень (учениця) допускає у роботі 3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки
|
8
|
Учень (учениця) допускає у роботі 2 грубі помилки, або правильно виконує 2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки
|
9
|
Учень (учениця) допускає у роботі 1 грубу помилку; 2 негрубі помилки
|
IV
Високий
|
10
|
Учень (учениця) допускає у роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення
|
11
|
У роботі -1-2 виправлення
|
12
|
Робота в повному обсязі виконана правильно і охайно
|